Pogoji poslovanja

Pred uporabo spletne trgovine www.status.si  si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupovanjem v spletni trgovini Status, pomeni, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Status d. o. o. Metlika si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Status. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine Status so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Status je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Status d. o. o. Metlika, v nadaljevanju Status/ponudnik/trgovina. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Status, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Status upravlja podjetje:
Status podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve, Metlika, d. o. o.
Ulica Belokranjskega odreda 19
8330 Metlika
Slovenija
Matična številka: 5900557
Davčna številka SI: 14048507
Zavezanec za DDV: DA
Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Novem mestu, dne 31. 5. 1995, pod registrsko številko 10376100.
TRR: IBAN SI56 0295 1001 5036 387 odprt pri NLB d. d.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa tj. oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora pred oddajo naročila potrditi (obkljukati) svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka);
  • kontaktne naslove (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka;
  • dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka, ki vključujejo način, kraj in rok dostave ter pogoje izvršitve storitve (servis izdelkov);
  • vse cene, ki so jasno in nedvoumno določene in je iz zapisa razvidno, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka;
  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka;
  • časovno veljavnost ponudbe (akcija, posebna ponudba ipd.);
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot). V primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen;
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Status prek elektronske pošte postane obiskovalec član omenjene spletne trgovine. Tako član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini Status. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo, ki ga sam določi. Uporabniško ime in geslo člana Statusove spletne trgovine nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@status.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Do nakupa v trgovini Status pridete v naslednjih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov. V skladu z uredbo EU 2018/302 je kupec lahko od kjer koli, vendar je dostava možna samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo drugje po svetu nam pišite na info@status.si.
S klikom na ikono košarice (v obliki nakupovalnega vozička) si lahko ogledate izdelke v košarici in delni znesek naročila, ki še ne vključuje stroška dostave. S klikom na Prikaži košarico napredujete v košarico, kjer lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust, če jo imate, in kliknete UNOVČI KUPON. S klikom na Nadaljuj na blagajno se pomaknete na zadnji korak Zaključek nakupa. Tukaj vpišite svoje podatke oz. podatke plačnika (ime, priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, ulica in hišna številka, poštna številka, kraj in morebitne opombe naročila).
Če želite račun na podjetje, na začetku obkljukajte NAKUPUJETE KOT PODJETJE. Odprejo se vam dodatna polja za vpis naziva podjetja, davčne številke in potrditev ali ste davčni zavezanec.
Če mogoče želite dostavo na drug naslov, kot ste ga vpisali zgoraj, izberite možnost Dostavite mi na drug naslov. Izberite še način dostave (Pošta Slovenije, DPD dostavna služba ali osebni prevzem na sedežu podjetja) in način plačila (plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo prek PayPala ali plačilo s kreditno kartico). Z obkljukanjem okenčka POGOJI POSLOVANJA se strinjate z navedenimi pogoji uporabe, nakup pa zaključite s klikom na gumb KUPITE SEDAJ.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov trgovina@status.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo »Vaše Status naročilo je bilo sprejeto!«, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Statusovi administraciji so na spletni strani www.status.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Administracija naročilo pregleda in preveri stanje plačila, če je bilo izbrano plačilo po predračunu, prek PayPala ali s kreditno kartico. V teh primerih se pošiljka pripravi in pošlje prek izbrane dostavne službe, ko je na našem transakcijskem vidno nakazilo v višini zneska na potrdilu o naročilu.

Po oddaji naročila

Status si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.
Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oz. pripravili za osebni prevzem. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo »Vaše {št. naročila} naročilo je zaključeno«. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Status v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (DPD ali Pošta Slovenija) Status ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo prek navedenih kontaktov (trgovina@status.si ali 080 18 38).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 080 18 38 ali prek e-sporočila na trgovina@status.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne pri dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali e-naslova.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (zaključi nakup). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

V nasprotnem primeru si podjetje Status d. o. o. Metlika pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.status.si in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.status.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Podjetje Status d. o. o. Metlika ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.

V primeru, da želite oddati telefonsko naročilo, nas pokličite na 080 18 38 med delovnim časom trgovine, ki ga najdete na spletni strani. Pri naročilu prek telefona bomo potrebovali iste podatke kot pri naročilu prek spleta. Pri naročilu prek telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali po predračunu.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo po povzetju z gotovino.
  • Plačilo po predračunu* (predračun boste prejeli po e-pošti). Rok za plačilo predračuna je tri (3) delovne dni. Po preteku tega obdobja bodo izdelki obračunani po trenutno veljavni ceni. Po poteku roka za plačilo ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
  • Plačilo s kreditnimi karticami poteka prek plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100 % zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče s karticama MasterCard in Visa.
  • Plačilo prek PayPala ali s kreditnimi karticami prek spletnega sistema PayPal. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.

*Naročilo gre v obdelavo po prejemu plačila na transakcijski račun podjetja, zato se dostava zamakne za vsaj en (1) delovni dan.

Izdaja računa

Status ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v tiskani obliki (priložen v pošiljki). Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Zaradi različnega zaokroževanja decimalk v programu spletne trgovine Woo Commerce in v programu blagajne, se na računu lahko pojavijo minimalna odstopanja pri prikazu popusta.

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Status d. o. o. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače. Akcijske ponudbe in popusti ne veljajo za rezervne dele in servis.

Akcije in popusti

Akcijske cene in popusti ne veljajo za rezervne dele in servis. Komitenti, ki imajo določen reden rabat, ne morejo uveljavljati dodatnega popusta na reden rabat.

Kreditne kartice

V primeru plačila s kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Status. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Statusove spletne trgovine ali drugih medijih. Koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je navedeno drugače.

Uporaba kode za popust

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljuj na blagajno. Vnesite osebne podatke in naslov za dostavo ter izberite način dostave in plačila.
V istem koraku kliknite na polje Koda kupona in vnesite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, postopek enostavno ponovite.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, popust na izdelek ipd.) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Brezplačno darilo

Pri izvajanju promocijske ugodnosti »brezplačno darilo« so do darila upravičeni vsi, ki izpolnjujejo navedene pogoje – pogoji so navedeni v promocijskih materialih, ki oglašujejo brezplačno darilo. Menjava daril za gotovino ali drugi izdelek ni možna.

Dostava in odprema blaga

Dostava blaga je možna samo znotraj Republike Slovenije. Status se zavezuje, da bodo naročeni izdelki dostavljeni v najkrajšem možnem času, a najkasneje v sedmih (7) delovnih dneh. Način dostave izberete pri zaključku nakupa: Pošta Slovenije, DPD dostavna služba ali osebni prevzem na sedežu podjetja. Stroški dostave so 2,90 €, razen pri osebnem prevzemu jih ni. Če je vrednost nakupa nad 59 €, stroške dostave krije podjetje Status.

Dodatno opozorilo: Pri izbiri plačila Po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za vplačilo UPN obrazca po ceniku Pošte Slovenije 1,05 € oz. 1,07 % od vrednosti odkupnine, če je njena vrednost med 98 € in 501 €. Dostavna služba DPD ne zaračuna dodatnih stroškov.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na trgovina@status.si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil telefonsko (prek tel. številke, ki je navedena v naročilu) in/ali prek e-maila. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale prek bančnega nakazila, PayPala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila na dogovorjeni transakcijski račun.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ponudnik ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali DPD dostavni službi. Za podrobnosti o postopku reklamacije se obrnite na izbrano dostavno službo in njihove pogoje poslovanja. Prosimo, da nas o težavah obvestite na kontaktni e-mail trgovina@status.si ali po telefonu na 080 18 38.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo Nakupujete kot podjetje? To pomeni, da bomo izdali račun na podjetje in da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe.
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-mail trgovina@status.si in nato v roku 15-ih dni po sporočilu izdelek vrne na naslov podjetja (Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika) ali izpolni obrazec o odstopu od pogodbe in ga pošlje na zgoraj navedeni naslov podjetja. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca izdelka, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).

V primeru odstopa od pogodbe Podjetje Status d. o. o. Metlika nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe potrošniku vrne vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Garancija

Status d. o. o. Metlika že od leta 1995 ponosno stoji za svojimi izdelki, ki so razviti in narejeni v Sloveniji. V dokaz kakovosti izdelkov svojim kupcem zagotavljamo 3-letno garancijo na vse kuhinjske pripomočke, vakuumske vrečke in folijo ter pripomočke za dom, ki so narejeni v Sloveniji in EU. Garancija ne velja za izdelke drugih proizvajalcev.
Garancijsko obdobje 3 let začne teči z datumom izročitve izdelka kupcu in velja samo za izdelke, ki so bili uporabljeni v skladu z navodili za uporabo. Pogoj za uveljavljanje garancije je račun z datumom nakupa in razvidnim izdelkom, za katerega uveljavljate garancijo. Opisani garancijski pogoji veljajo samo na območju Republike Slovenije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
3-letna garancija pokriva vse stroške, povezane s popravilom ali zamenjavo okvarjenih delov izdelka z dokazano napako, vključno s stroški pošiljanja izdelka. Zavezujemo se, da bomo okvare in pomanjkljivosti odpravili najkasneje v 30 dneh od prejema izdelka v servisni center.
Če izdelka v omenjenem roku ne bomo uspeli popraviti ali zamenjati z novim, imate pravico zahtevati vračilo celotne kupnine ali sorazmerno znižanje kupnine. V kolikor za vrnjeni izdelek v garancijskem roku ne bo več možno dobiti nadomestnih delov ali nadomestnega izdelka, ga bomo zamenjali z izdelkom s podobno funkcijo ali vam podarili vrednostni bon za nakup v naši prodajalni v vrednosti vrnjenega izdelka.
Prosimo, da nas pred vračilom izdelka o tem obvestite na trgovina@status.si, saj ne prevzemamo odgovornosti za izdelke vrnjene brez predhodnega dogovora in odobritve. Prav tako ne odgovarjamo za izdelke izgubljene med transportom, zato vas v izogib morebitnim težavam naprošamo, da poskrbite, da so vsi vrnjeni izdelki primerno zapakirani in poslani s sledljivostjo prek Pošte Slovenije.

IZJEME
Garancija ne velja za izdelke drugih proizvajalcev, ki jih prodajamo v Statusovi prodajalni ali na www.status.si (vsi omenjeni izdelki so primerno označeni oz. je jasno, da niso proizvedeni v Statusu). Garancija ne pokriva poškodb, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnosti, neupoštevanja navodil in nepooblaščenega poseganja v izdelek. Garancija prav tako ne pokriva običajne obrabe (praske) in vzdrževanja (čiščenje, oljenje) ter sledečih izjem:

  • vakuumske vrečke in folija, ki so bile uporabljene za kuhanje;
  • vakuumske vrečke in folija, ki so bile uporabljene večkrat.

Nadomestne ročke in ventilčke za vakuumske posode vam v količinah, normalnih za gospodinjstvo, pošljemo brezplačno.

2 LETA GARANCIJE NA VAKUUMSKE APARATE
Na vse Statusove vakuumske aparate in električno črpalko velja garancija 2 leti. Obveza velja od dneva nakupa in ne pokriva pravice do uveljavljanja garancije, če pride do okvar zaradi neupoštevanja navodil uporabe, nege in čiščenja oz. zaradi nepravilne uporabe ali uporabe za druge namene kot je predvideno. Za uveljavljanje garancije je potrebno obvezno priložiti račun. Zato račun prosimo shranite.

3 LETA GARANCIJE NA VAKUUMSKA APARATA Home 280 in Solid 300

Za vakuumska aparata Home 280 in Solid 300 zagotavljamo 3-letno garancijo. Pogoji za uveljavljanje garancije so enaki kot pri ostalih vakuumskih aparatih.

5 LET GARANCIJE NA STATUSOV PROFESIONALNI VAKUUMSKI APARAT PROVAC 360
Status Provac 360 je profesionalni vakuumski aparat, razvit in narejen v Statusu, z mnogimi patentiranimi izboljšavami. Ker verjamemo v slovensko kakovost in njegovo moč in vzdržljivost, velja na Provac 360 kar 5 let garancije. Pogoji za uveljavljanje garancije so enaki kot pri ostalih vakuumskih aparatih.

Stvarna napaka*

Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek pošlje v prodajalno, kjer je bil kupljen. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim, brezhibnim ali vrne plačani znesek.

*Stvarna napaka se šteje, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo, ki je opisana v opisu izdelka in v navodilih za uporabo.

Elektronski plamen Ardeo in Status eko iniciativa

S Status eko iniciativo se zavezujemo, da bomo poskrbeli za pravilno recikliranje sestavnih delov izdelka Ardeo elektronski plamen.

VRAČILO DOTRAJANE SVEČE

Svečo lahko na sedež podjetja vrnete osebno ali po pošti. Ob osebnem vračilu vam takoj priznamo 25 % popust za nakup nove Ardeo sveče. Za vračila po pošti pa, prosimo, upoštevajte spodnja pravila.

Obrabljeno svečo zapakirajte v primerno embalažo (najboljša izbira je škatla, v kateri ste jo kupili) in na lastne stroške pošljite na Status d. o. o. Metlika, Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika. Za pošiljanje lahko izberete Pošto Slovenije ali dostavno službo DPD. Pošljete kot navadno pošiljko. Pazljivejše ravnanje ni potrebno. V paket dodajte še obrazec za naročilo nove sveče, na katero vam bomo priznali 25 % popusta. Pridržujemo si pravico do zavrnitve paketa, če bo poslan na PPN (poštnino plača prejemnik) ali z odkupnino.

POPUST ZA NOVO SVEČO

25 % popust velja na redno ceno izdelka Ardeo elektronski plamen. Popust se obračuna od končnega izbranega izdelka (vključno z morebitno personalizacijo). Popust se ne sešteva z ostalimi popusti in ugodnostmi. V primeru več promocijskih aktivnosti se upošteva tista, ki je najugodnejša za kupca. Popust se ne prenaša na druge izdelke. Izplačilo popusta v gotovini ni možno. Popust za nakup nove sveče velja na toliko sveč, kolikor ste jih vrnili.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec Status d. o. o. Metlika, Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre, razen, če ni navedeno drugače.
Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen, pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen prek elektronske pošte.
Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko in davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojega imena in priimka v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v petnajstih (15) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil, določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Status d. o. o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Izjava o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Trgovina Status bo z uporabnikom stopila v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj Status bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval;
  • oglasna sporočila Status bodo jasno razvidna in ločena od iger in tekmovanj.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Status je v lasti podjetja Status d. o. o. Metlika, vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Omejitev odgovornosti

Status se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@status.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Status si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Status d. o. o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Status d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo prek e-maila info@status.si ali po telefonu 080 18 38 v delovnem času Statusove trgovine v Metliki.